Hemma & löss..

hej, förlåt att min uppdatering har varit usel men har hft 0% lust att blogga på gotland + att våran statestik suger.. förstår att ingen vill läsa bloggen med sån usel uppdate!
I allafall så kom jag hem vid halv 12 imorse, gick då alltså upp halv 5 och åkte färjan hit de gick fort! När jag kom hem träffade jag Anna och sa hejdå till henne för nu skulle hon bort en vecka, men efter de kände jag att de kliade i håret..OCH HELA FAMILJEN HADE LÖSS. Fiiiifan säger jag bara.. så vi satte på lusmedel på dirren, vi har säkert fått de på gotland i huset där.. Åh! alltid är de nånting, men man får väl tänka posetivt..
Idag har jag iallafall suttit med äckelmedel i håret och kollat på en serie på datorn i flera timmar.. duktigt...!
Imorgon får jag se vad jag hittar på, ska iallafall träna varje dag till skolan! 
Puss /michelle
till lössen .

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
-
Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

2012-08-08 @ 03:25:42
URL: http://jaasses.webblogg.se
Postat av: josefines.se

Fin blogg du har!!♥ Jag har en tävling där man kan vinna ett eget designat iphoneskal, eller varför inte överraska någon annan med ett designat skal? http://josefines.se/2012/july/tavling-vinn-ett-eget-designat-iphoneskal.html#comment Hoppas du vill vara med :) Ha en fortsatt trevlig dag! Kramar♥

Postat av: Anonym

bloggaa ?!!

Svar: Vi ska, har inte haft så mycket tid :P
michaochdana.blogg.se

2012-08-09 @ 12:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0