Frågor & Svar

Nio frågor om dig själv

Vad heter du i andranamn? - mhihi ni får inte veta ^^

har du några piercingar? vars? - öronen hehe

sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Ensam haha, fast ibland vill ja verkligen inte sova själv!

väljer du filmkväll framför utekväll? - Njaa, jag är en utemänniska fast filmkväll är mys! 

din sämsta egenskap? - att jag pratar heeeela tiden hahah

är du dag eller nattmänniska? - natt

vad har du på dig just nu? - underkläder, spetslinne och tights

är du nöjd med ditt utseende? - nope

vad vill du ändra med ditt utseende? - allt typ, fast är helt ok nöjd med mina ögon.

 

Åtta frågor om kärlek

är du i ett förhållande just nu? - nej

har du varit kär på riktigt någon gång? - ja

är du oskuld? - privat

tror du på kärlek vid första ögonkastet? - nja, det beror på

hur många har du varit riktigt kär i? - rätt många, räknar inte direkt

 vad för sorts killar faller du för? - omtänksamma och dom som är sig själva

har du kysst en kompis någon gång? - yes, haha

hur många har du varit tillsammans med? - riktiga förhållanden så 6

 

Tio frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? - jag, ingen vet nog ALLT om mig ;)

vem skulle du vilja träffa just nu? - alla mina vänner

vem saknar du mest just nu? - michelle, alla tjejer i klassen + parallelklasserna och emma broman!

vem av dina vänner bor längst ifrån dig? -becca, hon bor i usa

vem krama du senast? -min syster

vem står dig närmast? - julia, carro, gabi, emma b, michelle

vem vill du träffa oftare? -  alla

vem är mest partyprisse? - JAG SÅKLART! hahah

vem ringer du när du är ledsen? - alal dom som står mig närmast

vem är snyggast? - alla

 

 

 

 

Din mobiltelefon

vilka finns på "inkomna samtal"? -ska jag säga alla?

vem ringde dig senast? - dolt nummer

vem smsar du oftast med? - typ alla mina kontakter xd

vad stod det i senaste smset du skickade? - "okej, puss godnatt <3"

vad har du för bakgrundsbild? - bieber

vad står det på anteckningar? - typ inget

vem ringde du senast? - mamm

vad har du för mobil? - Iphone 4s

spelar du wordfeud? - inte längre

 

Farligheter

snusar du? - nej fifaan

har du snott något från en affär någon gång? - en penna som låg på golvet i en affär haha

brukar du röka? - nej

har du tagit droger? - nope

känner du folk som tar droger? - inga nära vänner

har du blivit jagad av polisen? - neje

har du druckit så mycket att du spytt? - inte druckit alkohol så jag spytt

dricker du alkohol varje helg? - ne

skulle du kunna testa droger? - men nej

skulle du dumpa din pojkvän om han sa att han går på droger? - kanske

har du varit i slagsmål någon gång? - inte seriöst

 

Random

sover du med dörren öppen eller stängd? - öppen haha

har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - nej

tror du två ex kan vara vänner? - ja det kan dom väl?

skulle du vilja vara berömd? - ibland ja, hahahah

har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - haha ja

skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? - haha NEJ!

brukar du tänka innan du talar? - beror på vart jag är/vem jag är med

känner du någon som är oskuld? - haha ja

skulle du vilja tatuera dig? vars? - ja en liten tatuering, vet inte vart än 

har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - ja, gustav♥

skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? -  jaaa!!

tror du andra tycker illa om dig? - några gör nog det..

 

/ DANA ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0