Hemma från cypern!

Hej på er!
Nu är jag hemma från cypern, kom hem vid 5-6 ungefär.. Borta bra men hemma bäst.. alltid!
Men i cypern har de varit jättemysigt, solatsolatsolatbadatsolat. Nej men resan dit var otroligt jobbig.. Jag mådde dåligt när jag kom fram till arlanda och spydde.. mysigt.. Men jag sov nästan hela resan dit så de gick bra, när vi kom dit så mådde jag bra så jag blev helt frisk! De va 40 grader när vi kom dit så sjukt varmt! 
Men jag vet inte riktigt vad mer jag ska säga om resan, hotellet var otroligt bra, jättegod mat och allt sånt.. 
Så de jag gjort där va att äta, sola, bada, träna, bada i havet och ta lite bilder. Dock tog vi typ inga bilder på resan vet inte varför.. 
Men jag har haft de jättebra, hemresan gick jättebra också!
Men jag har inte kunnat blogga så mycket men nu så ska jag blogga mera, nice huh? 
Nu ska jag iallafall lägga upp lite mer bilder så de blir väl några bilder till i nästa inlägg! 
♥ Tack för att ni kommenterat mycket dom senaste dagarna, vi blir jätteglada när ni kommenterar ♥

Just nu, fett sliten.. Skönt att lägga sig i sin säng ♥
Puss /Michelle
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0