Nice!

Nu funkar appen äntligen så nu blir de bättre uppdate! Iallafall, idag har jag varit med Therese från typ 12 till 3, sen lagade jag pasta och köttbullar.. så slappade jag ett tag sen vid 6 ungefär så kom Denise syster hit till oss och käkade här! vi pratade från 6 till 9, sen gick vi till köket och höll på att filma vet inte vad vi höll på med vi garvade sjukt mycket och åt torkad majs typ.. sen vid 11 gick vi in till mitt rum och kollade på iphoneskal, vi ska köpa nya snart! Efter de så blev vi sugna på att fixa naglarna så vi designade dom, sen drog hon hem runt 1, jättemysig kväll! Imorgon/idag så ska jag börja dagen med att gå ut och springa! Sen ska jag antingen träffa nån kompis eller vara med Denise igen.. vi får se hur de blir! men ni kan få en bild på hur naglarna blev här under.. men vi hörs! puss /micha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0