Nya tag

När jag börjar 7an kommer jag satsa på skolan, ska göra mitt bästa för att få bra betyg, i min förra skola sket jag i allt, jag sket i att lära mig saker och hängde i centrum varje dag, och eftersom att jag inte lärde mig något så blev mina betyg tyvärr inte så bra i några ämnen, jag är godkänd i alla ämnen men jag vill bli bättre, självklart kommer jag vara med vänner och ha kul men jag kommer satsa på skolan och basketen, nu låter jag som värsta tönten men så är det, jag vill få ett bra jobb och lyckas bra i livet, men jag är ung och har hela livet på mig, kommer ha så kul som det bara går, jag älskar mitt liv! :D / Dana


Kommentarer
Postat av: Sara<333

GUD VAD SÖT DU ÄR!, ha frågestund någon dång hihih

Svar: Åh tack gumman! Ja, jag funderar på att ha det snart! :)
michaochdana.blogg.se

2012-07-14 @ 11:34:49
URL: http://sarasollittcrantz.blogg.se/
Postat av: Wilma

Super blogg , kolla gärna in min :)

Svar: Tack! Jag ska kolla in din blogg nu :)
michaochdana.blogg.se

2012-07-14 @ 16:03:58
URL: http://wilmuus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0