TAGGA!

HEJ! Idag har jag packat med therese sen träffade jag Anna och vi hade krusbärskastning (fråga inte) och dansade och så sen sa vi hejdå vi kommer inte ses på 2 veckor fyfan hur ska jag klara mig? :(
-
Nu sitter jag här och rensar mobilbilderna så jag kan fota och uppdatera instagram: michelledesmond

Är helt nyduschad och sitter och lyssnar på musik och småfixar lite saker! Imorgon åker vi jättetidigt (5 kanske?) och åh vad nice de ska bli att åka med Therese! Vi ska då bo i ett hus  med min familj och therese dårå! 
Men nu ska jag fixa lite saker så vi hörs... puss /micha
SAKNAR CYPERN ENORMT!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej! :) er blogg är fin <3
Vad skall ni göra i Gotland?
Checka gärna min nya blogg med min bästa vän ;)
kvak.blogg.se

2012-07-28 @ 22:27:18
URL: http://kvak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0