TIPS - Ta hand om dig själv

Ni ville ju se fler tips, så här kommer ett tips om hur du tar hand om dig själv bättre ! :D
 
  • Duscha inte håret för ofta, det sliter på håret, 3 dagar i veckan räcker :)
  • Att bita på naglarna gör så att naglarna förstörs, dom blir både fula och ojämna och att det försör naglarna, ett tips på att sluta bita på naglarna är att ta ett speciellt sorts nagellack så kommer du definitivt inte vilja bita på dom mer ;) Att sätta på gelénaglar funkar lika bra!
  • Platta/locka håret inte för ofta, det sliter extremt mycket på ditt hår.
  • Om du vill lukta gott och känna dig fräschare kan du smörja in dig med en kräm , jag tipsar krämerna från "The body shop" själv har jag 2 krämer därifrån och dom är jättebra!

 

  • Ha hårinpackning 1 gång i månaden, jag lovar att om du använder en bra hårinpackning så blir ditt hår gudomligt! Tipsar denna hårinpackning stort, den heter ELVITAL och funkar utmärkt! Finns typ överallt!

Hoppas ni tycker tipsen funkar, kram! :D / Dana ♥

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Bra tips! Skulle vara roligt med ännu fler! Älskar the body shops body butter oxå! Vilka smaker har du? Jag har Papaya och Blueberry <3

Svar: Tack! Jag ska försöka göra lite fler tips! :D <3
michaochdana.blogg.se

2012-07-05 @ 08:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0