Dagen

Hej!
Idag så drog jag till centrum och va med Dana! De va kul! Först så möttes vi och gick runt och snacka, hon köpte present till sin kompis och sen satt vi och prata högst upp VIDEON ÄR DÄRIFRÅN haha.. lite random.
Men sen gick vi runt och då va de nån peddogubbe som va asläskig han la ett riktigt läskigt peddosmile haha jag och dana blev livrädda och sprang och skratta.. in till donken! Där åt vi lunch och prata lite.. Sen så smsade jimmie och fråga om vi kunde komma till tibble cc för de va nån hall där som vi kunde vara i och då gick vi dit, då spela dom fotboll, sen drog dana och då satt jag kvar där ett tag!
Sen gick jag till centrum igen och mötte mamma för hon skulle handla lite så efter de drog vi hem. När jag kom hem åt jag middag!
Så nu så gör jag inte så mycket.. har inget att säga iaf! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0