Dagens tips! ♥

Tipsar filmen Burlesque, för alla som älskar tjejfilmer/musikal , den är grymt bra och om ni inte har sett den så missar ni något grymt, för den filmen är grymt bra, värt att se den tycker jag! :D
Har själv sett den 2 gånger, en gång på bio när den precis hade kommit ut och så hyrde jag hem den en gång, lika bra båda gångerna, så vad väntar ni på?! Har ni inte sett den så är detta ett STOOORT filmtips från mig till er!
Tycker ni det är bra med tips? Vill ni ha fler tips? Bara att kommentera så fixar vi det! Kram / Dana ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Eran blogg är jätte bra! Läser den hela tiden❤ men om ni skulle kunna göra mer " blogg tips" så skulle jag/fler bli jätte glada! Tack<3

Svar: Tack så mycket! Ja vi ska fixa mera tips, skriv namn nästa gång tack! :) kram ♥
michaochdana.blogg.se

2012-07-01 @ 16:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0