Fredag!

Hej på er! Michelle berättade ju om fotbollstuneringen så ah, vi kom 2a och tycker vi spelade riktigt bra i alla matcher! Vi vann 2 av 3 matcher vilket är nice :)
Efter att jag spelat alla matcher åkte jag hem och fixade mig snabbt och duschade och drog till min tränares student och var där i några timmar, det var väl kul, dom flesta i mitt lag var ju där så det var kul :D
Imorgon ska jag nog träffa Micha men berättar mer om det sen! Pusspuss :)
dom goda frukterna och godiset från studenten!


Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Hej!

Har precis skapat en helt ny blogg och hade tänk att ha en liten tävling nu så att allt kommer igång. Tävlingen går ut på att man ska ha den snyggaste bloggdesignen och mer kan du läsa här ---> http://macrophotos.blogg.se/2012/june/tavling-snyggaste-bloggdesignen.html

¨

Tack så mycket/ Julia

2012-06-01 @ 18:58:18
URL: http://macrophotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0