mys dag!

Hej! idag så va de en mysmys dag, vi började 10.00 vid skavlöten, de va våran klass, 7m, 8m och några random klasser typ.. Men då så gick vi ut på bryggan, prata med massa.. Sen va de tipsrunda och då blev jag med Simon.. haha och vi fick säkert massa fel.. vi gick fel och fick 543256 myggbett, trevlans!

Sen åt vi lunch, vi grillade korv och då gick jag och mina kompisar till en brygga längre bort och snacka, sola och skvätte vatten på varann! Efter de så spela vi brännboll men jag pallade inte vara med.. sen fotboll!

Sen så skulle typ alla hem vid 2 ungefär och då bestämde jag och malin oss för att hoppa i med KLÄDERNA på eftersom vi glömde badkläder och de va så varmt så.. vi blev nedputtade! HAHA de va så kul.. blev såklart dyngsur och såg ut som ett monster haha.. Men så sprang vi till bastun! FÖR ATT SE VIDEON NÄR JAG HOPPA KOLLA http://www.viddy.com/video/2c0bb1e5-b422-4073-a8f4-35a7d29ebd49 tror den går att kolla på?

iallafall.. efter vi va i bastun en stund drog jag, malin, linnea, moa och jossan till linnea.. Vi gick med mina blöta kläder haha.. men där så badade jag i bh och några badshorts jag lånade av linnea, vi bada i hennes pool de va kul! Sen gick vi in och jag lånade myskläder och vi åt bullar och kakor! DE VA SÅ GOTT! Så vi prata och skratta massa, linnea skratta så hon fick saft i nästan hahaha de va kul. Men ja! Sen drog vi hem vid 7/halv åtta och åt en mango till middag.. Haha

 

på bryggan

plums!

efter jag hoppa

när vi badade i poolen!

 

när vi myste lite hihhiihih

Linneas söööööta lillebror Oscar! SÅ SÖT! ♥

IMORGON ÄR DE SKOLAVSLUTNING!

så malin kommer hit imorgon vid 10 och vi fixar oss tillsammans, sen så åker vi dit så vi kommer dit vid halv 1. Vi ska sjunga för skolan (klassen) men ah ÅH VA NICE MED SOMMARLOV! Har asroliga planer! Men ska fixa mig och lägga mig i sängen och smsa med underbara personer. ♥ PUSS /micha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0