True !

★ Säg aldrig att hon ska hålla käften i vilket fall som helst...

★ Tjejer ÄLSKAR att pussas/kyssas! När som helst!

★ KLICKA ALDRIG UPPTAGET NÄR HON RINGER!!!.. du anar inte hur ont de gör...

★ Hon älskar när du skriver "godnatt älskling" när du ska sova.

★ En tjejs hjärta har fler hemligheter än Homer Simpsons antal kilo..

★ När hon inte har smink på sig, säg att hon är vacker OCH MENA DET.

★ När ni går på stan / ute och går håll henne i handen och våga visa att ni är ett par.

★ När ni myser, håll på med hennes hår eller håll i handen. Och viska i hennes öra att du älskar henne.

★ Ring och SMSa henne ofta! Hon blir bara glad av att se ditt namn på displayen...

★ Om hon är ledsen och bara sticker ifrån dig, spring efter! Även om hon säger åt dig att dra åt helvete..

★ TJEJER GILLAR VERKLIGEN NÄR KILLAR SKICKAR HJÄRTAN!

★ Var inte rädd för att bjuda ut en tjej på dejt. Det är jättegulligt!! 



// Dana

Kommentarer
Postat av: kamila

hej fina du om du är intresserad av billiga kläder kolla in min blogg inte min riktiga www.eseekk.blogg.se har bloppis. du måste helst bo i stockholm om du är intresserad av nåt så skriv till mig på facebook kamila barlas heter jag på facebook här är min riktiga blogg www.kamilaah.blogg.se de finns fler inlägg puss <3

2012-06-23 @ 23:52:15
Postat av: Simone

Fin blogg ni har! :-)
Va gärna med i dagens blogg! - http://haallberg.blogg.se

2012-06-24 @ 11:37:43
URL: http://haallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0