Vi vann hela fotbollstuneringen!

Idag va de en grym och riktigt blöt dag haha! Vi har ju haft fotbollstunering idag för alla 6or! GRYMT!

De började kvart i 9 ungefär, vi dela upp alla 21 tjejer till 2 lag och mötte varandra. Jag va i de rosa laget och dom andra gröna. Vi vann första matchen. De va oavgjort först, sen blev de straffar för de va oavgjort. Då blev de att jag, jojjo och mackan skulle ta dom 3 straffarna! Först börja jojjo och missa. Sen mackan och träffa och sen jag och träffa! BLEV ASGLAD! Så japp då vann vi första matchen.. Sen så åt vi lunch, hamburgare! Efter maten så skulle vi möta 6n3&n2 dom hade blandat dom.. iallafall då van vi med 4/5 - 0 ! VI ÄR BÄST!

Efter de skulle vi möta 6N1 (Dana's klass) och de är dom bästa av dom, vi förlora med 1-0 men sen så räkna dom ihop alla mål alla gjorde och då vann ROSA LAGET ALLTING! SÅ VI VANN!

Blev jätteglad! Men sen sluta vi och jag va dyngsur! Typ som nyduschad.. så jag drog hem och när jag kom hem satte jag på mig massa mysiga och varma kläder och chillade.. Så nu har jag precis ätit tacos och ikväll ska jag äta mango och kolla på Bert-filmerna. kul liv haha..

Imorn skulle jag typ träffa Dana eller nått.. Vi får se hur de blir! Puss/micha

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Ha en bra kväll! ♥

2012-06-01 @ 17:33:54
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0