ÅH HATAR DEHÄR.

Imorgon är de ju lördag och klockan 10 börjar min dansuppvisning med girl vibe:n och jag är fortfarande sjuk. JAG ORKAR INTE! Vi har köpt biljetter och kläder till dansen och liksom allt sen kanske jag inte får gå? Sen klockan 15.00 börjar min andra dansshow med commercial, vi får se om jag orkar gå på den men ska typ inte gå på den som är klockan tio. FAN.
Dansa är mitt liv och jag älskar verkligen att stå på scen och ville verkligen dehär och eftersom jag alltid blir sjuk ska de alltid hända när de kommer roliga saker!
såhär ser jag ut just nu .

Kommentarer
Postat av: Sofia Sörensen

Svar: Okej vad kul! kram

2012-05-12 @ 19:48:57
URL: http://sso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0