Blue nails

innan:
efter:
Åh fett cool jag är.
Iallafall, hej! Idag va jag i skolan som vanligt på bästisens födelsedaaag! graaattis ♥ Haha vi började sjunga för henne i matsalen så då sjöng alla där inne tillslut haha!
Men iallafall, efter skolan så va jag på planen med Dana, gabbi, figge, adde, theo, jimmie och typ 10000 till.. Haha jag satt på figge för att alla skulle misstolka, de va lite kul. sen la han sig på mig och de va inte så kul hahahah.
Men iallafall, efter typ 1 timme drog jag, theo och jimmie till ica för dom skulle köpa godis & dricka så ja.. sen gick vi med varann en bit hem för theo bor nära mig & jimmie skulle hem med honom.. Men ja sen drog jag hem och då satte jag i solen med ett glas saft och chillade en stund, sen gick jag in och tränade på en dans!
Nu sitter jag här och har precis målat naglarna som ni ser, blåa! hihihi, brukar typ alltid ha rosa men nu kände jag inte för de.
Men nu måste jag pluggilugga.. Matte, tyvärr.
Så vi hörs sen puss! /micha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0