Tack för ikväll tjejor!

omfg dina ögon dödar ;o
Hej! Idag va de jättemys, först skola blä. Sen efter va jag med dana dårå, hon har ju skrivit om de, de va mys!
Sen drog jag hem, då fixade jag mig och massa saker och drog till gabbi, hon hade tjejmiddag med dom bästa!
De va jättemys, vi drack slush, lyssna på musik, prata och åt hamburgare sen marängswish!
Sen så satt vi och kolla på film allihopa och åt massa godis och sånt mys! De va jättemysiiiigt!
Sen drog jag hem vid typ 10 elr mer och kollat på alla bilder! så söta bilder tycker jag!
Imorgon ska jag nog vara med Malin vi ska höra med några boys också eller nått, men vi hörs, ska duscha nu!
Puss!

Kommentarer
Postat av: wilma:]<3

låter som du haft en bra fredag!:]

planer för resten av helgen?:D

2012-05-26 @ 00:54:44
URL: http://wrenman.blogg.se/
Postat av: Jenna ♥

Supersöt blogg! Vilken kamera andvänder du?

2012-05-26 @ 10:26:31
URL: http://evoli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0