Berättar om gårdagen!

Igår så var jag i skolan som vanligt, efter skolan åkte jag och emma in till grönan, hade det så sjuuuukt kul där! Hahahah vi skämde typ ut oss (emma du vet vad jag menar? men Skitsamma! Yolo liksom ;) vi åkte pop expressen 10000 gånger och det var skitkul! Och extreme Drogade vi som fan för dom ska ta bort den :(
Vi åkte allt annat oxå såklart, tilt, insane och extreme är lätt mina favoriter <3

Vilka är era favoriter på gröna lund?

Iaf så sitter jag nu och svarar på allt grattande på Facebook och instagram, blir typ bombad hahah!
Vi ska fira mig ikväll med familjen, på tisdag med min moster och på lördag med mina kompisar, det blir gryyyymt! :D
Hoppas ni får en bra dag snyggingar!

Kolla vilken gullig bild Michelle gjorde, älskar dig gumman! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0