Idag

Hejhopp lingontopp!
Idag har jag varit med Anna hela dagen, först så pratade vi, åt krusbär, dansade lite sen drog vi till affären och hon köpte en sallad, sen drack vi sockerdricka och blev as speeeedade så som vi alltid blir när vi dricker sockerdricka, de slutar med att vi ligger på marken och skrattar haha.. Sen så dansade vi, efter de gick vi hem till mig och kollade på bert haha... sen åt jag sushi till middag, sjukt gott!
Sen så dansade vi lite igen haha.. sen kollade vi klart på bert vid 9 med chaite och nybakade scones! SÅ GOTT OCH MYSMYS! Sen drog hon vid 10 så har chillat lite å så..
Imorgon ska jag vara med gabbi, kuligt!
PUSS /micha
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0