Hoppsan!

FAN! skrev aslång inlägg så försvann allt! aja får börja om.. HEJ! idag (igår.. ny dag ju de är över 00.00) men iallafall, TISDAG så var jag med dana som sagt! vi har haft de JÄTTEMYS! hade saknat henne så sjukt så de va skönt att träffa min finis igen! Vi åt lunch, gick runtrunt och prata en massa! vi kollade såklart i massa affärer och planerade lite till 7an OCH VI HITTADE EN SÅÅÅ SNYGG JACKA FRÅN HOLLISTER! åh! ska köpa den imorgon tror jag! Men iallafall! dagen var jättemysig! men nu ligger jag här och smsar och kom på att appen funkar så måste blogga mera haha är så dålig på de! men imorgon ska jag höra med Anna om hon kan träffas! annars ska jag nog iväg och köpa jackan men vi får se med planerna! ska iallafall sova nu så vi hörs när jag vaknat med planerna (hoppas jag) puss! /Michelle


Kommentarer
Postat av: Anneli

Fina bilder!:D

2012-07-26 @ 10:25:35
URL: http://Anneliih.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0