hola a todos

Hejhej! :) Hur mår ni?
Själv mår jag toppen, kan inte riktigt fatta att det är sommarlov än men jaja.. skönt att slippa gå till skolan iaf !
Idag så ska jag nog bara vara hemma och chilla, tare lungt osv ..!

Btw så visst är headern snygg?! Men det är bara en tillfällig men jaja fortfarande snygg ;)
Igår så hämtade pappa mig klockan halv 2, precis efter vi hade sett klart filmen, för jag var tvungen att gå hem för min kusin skulle åka hem idag, så ah !
Men ni får ha det grymt så hörs vi , puss ! / Dana

Kommentarer
Postat av: alice

Headern är verkligen fin! :)

Svar: Ja visst är den? :) Michelle är duktig på att göra headers!
michaochdana.blogg.se

2012-06-18 @ 15:07:37
URL: http://egofotografen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0