Just nu, satsa på skolan!

Hej!
De är väldigt mycket just nu.. imorgon är de fotbolls turnering och ja.. har inte tänkt på bloggen så mycket, jag är ledsen!
Men har spelat fotboll rätt mycket nu med kompisarna och har de bra! Och nu är de bara 2 veckor kvar drygt, och då kommer de inte va världens bästa uppdate, jag bloggar när jag har tid och känner för de!
men innan skolavslutningen blir de grymt bra uppdateringen och kommer satsa mer på bloggen och försöka höja statestiken på min och danas blogg här!
Men nu vill jag bara tänka mest på skolan, bloggar när jag har tid och så.
Puss /micha

Kommentarer
Postat av: kaymiku

photoshop

2012-06-03 @ 10:10:26
Postat av: Denise

sjukt fin bild lillasyster!

2012-06-04 @ 22:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0