Jag orkar inte

Varför är alla så jävla dryga för, vad har jag nånsin gjort dig?! Jag har aldrig gjort något dumt mot dig, vi var som bästavänner för några år sen men helt plötsligt en dag så sket du i mig, du började säga massa fula saker och det var seriöst den värsta tiden i mitt liv, det var då du gav mitt nummer till ***** och du borde fan ångra att du gjorde det, jag hatar dig för att du är så jävla falsk och att du kunde göra som du gjorde mot mig! Du är fan 2 år äldre än mig men di beter dig som yngre!

Varje gång jag ser dig i centrum pekar du finger eller rapar mig rakt i ansiktet, vart tog respekten vägen?! Seriöst väx upp, jag var 10 år, du var 12, du var skitfull och kunde knappt stå upp, men jag hjälpte dig upp och var snäll mot dig, du berättade allt för mig och du berättade om vad som hänt osv men helt plötsligt en dag började du hata mig utan anledning, då förstod jag att du var falsk rakt igenom, sen gjorde du allt detdär mot mig och jag visste fan inte vad jag skulle göra, du borde fan ångra dig!

Var bara tvungen att skriva av mig, ni är inte tvugna att läsa :) / Dana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0