Livet är inte bra just nu

Mår verkligen inte bra just nu.. Önskar jag mådde bra men de går inte, mår illa HELA tiden och har gjort de i en vecka nu.. har åkt hem från skolan både idag och igår för jag klarar inte att vara där.. Försöker må bra och tänka posetivt men de går verkligen inte, klarar dom första lektionerna, kan inte äta lunch heller.. har knappt ätit nått på 1-2 veckor för jag mår så illa.. äter lite middag men inte frukost och lunch, jag har inte bett om dehär, dehär är de sista jag vill. Vill gå i skolan, satsa på skolan och vara med mina fina vänner som alla andra gör..
De jag helst vill nu av allt är att må bra, vill inte mer. jag vill verkligen inte..
Måste vila, vila, vila den här perioden. Bloggar när jag har lust, förlåt. /micha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0