Mitt liv just nu

Måste bara skriva av mig lite.
Jag har killar som sviker mig, ångest och oro och sjukt dåligt självförtroende.
De verkar som om jag har perfekt liv när jag skriver men allt är inte alltid bra.
Just precis just nu har jag nått otroligt jobbigt som förstör hela mitt liv, ångest. De är att jag oroar mig för saker i onödan tex om jag ska iväg och träffa nån jag aldrig träffat förut kan jag bli lite osäker och orolig så mitt huvud exploderar av tankar, så av de så mår jag illa, och måste bara lägga mig och slappna av. detta ska tydligen vara väldigt vanligt men fan vad jobbigt de är. jag är liksom instängd i en bubbla som håller mig kvar till att göra roliga grejer. jag måste göra saker jag känner mig trygg av tex vara med mina närmsta vänner just nu..
Imorgon börjar ju skolan och vi har klassresa första dagen vilket jag inte kommer klara av. jag vet att jag kommer få ångest och må illa för första skoldagen är alltid så. Ni tycker säkert jag är en jättekonstig men tyvärr kan jag inte hjälpa dehär, jag vill göra massa grejer men jag kan liksom inte! Ska till läkarn på onsdag så jag ska få mig på bättre tankar.
Så, tyvärr måste jag skippa domhär 2 dagarna och komma till skolan på onsdag för annars funkar de inte.

Sen är de dedär med självförtroendet, jag har alltid haft dåligt självförtroende men jobbar på de. Får bättre och bättre självförtroende varje gång jag har köpt nått nytt tex och när jag tränat och såklart av komplimanger. När nån säger nått snällt om mig säger jag nästan alltid "nej" istället för tack vilket stör många men jag jobbar på de helt enkelt..
Allt är inte så bra just nu, måste försöka slappna av men de är svårt..


Kommentarer
Postat av: Johanna

Michelle, du är en sjukt fin person! I livet kommer det alltid saker som är dåliga, det är vanligt! Hoppas du mår bättre snart! Jag finna alltis :* Kram!

2012-08-19 @ 23:05:54
URL: http://johannaocarolina.blogg.se
Postat av: Emma <3

Michelle, du vet att jag alltid finns för dig, vad eller när det än gäller! Glöm aldrig det! Och du förtjänar jävligt mycket bättre än *honom*! Han svek mig också totalt och jag är sjukt lack på honom! men du, jag vet att du är tillräckligt stark för att ta dig igenom precis ALLT! Jag har också väldigt dåligt självförtroende och folk som klagar på allt jag gör, vilket inte är så kul.. Du är otroligt vacker både på insidan och utsidan! Och jag vet att jag inte är ensam med att vilja ha ett utseende som ditt! Du är bäst! puss, älskar dig! <3 (jag vet att du inte bryr dig.. men ville bara att du skulle veta det)

2012-08-20 @ 22:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0