Tidsfördriv

Du heter: Michelle Desmond

Smeknamn: Micha, michpich, michi, mango, miche, michan osv...

Beroende av: Min mobil

 

Vad får du oftast komplimanger för? Fina ögon haha..

Brukar du skratta för dig själv? Haha ja 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Okej! <3

Vem skicka det? Theo

 

Var bor du? Täby

Trivs du där? Japp

Hur svarar du i mobilen: Hei, Hallå eller Hejhej

Vem ringde du senast?: Theo

Vem ringde dig senast?: Theo

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Om vi kunde träffas imorn 

Antal timmar sömn inatt: Kanske 9?

Sov du ensam: Nej haha mimmi sover hos mig

Hur känner du dig nu: Glad

Vanligaste färg på dina kläder: Svart, vit och ah.. typ olika färger!

Vad saknar du: Mina kompisar och *han* :'(

Hade du en bra kväll igår/vad gjorde du: A jag kollade på film med Anna! 

Favorit dryck på morgonen: Chai te eller juice

Är du blyg? Om man lär känna mig i början så kan jag vara lite osäker ibland men om man känner mig så NEJ!

Sysslar du med någon idrott/ vad har du sysslat med?: Jag går på dans 2 gånger på veckan och ska börja på fotboll!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet faktiskt inte

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Vara en mogen kille vilket många INTE är..

Är du bortskämd: Ja.. faktiskt.. många säger de och jag är faktiskt ganska bortskämd.. Säger ofta "nej jag kan köpa de" då mamma säger "nej jag betalar de" och när mamma frågade om jag ville ha hunter stövlar, sa nej först men de blev inte så, haha!

 

Vad gör du i morgon: Vara med theo :)

 

Vad är det värsta du vet?: FALSKA MÄNNISKOR! Och alla andra människor som går runt och snackar skit om allt och alla. Liksom vad får man ut på det (?) + folk som sviker än.. fyfan för de!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja de har jag! vill gärna ha fler vänner men nu är allt topp!

Vad är det finaste du fått?: Min Iphone

Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen: Dana! hon förstår mig alltid! ♥ finns flera men ah

 

Vill du gifta dig?: Ja

Vill du ha barn?: Ja

 

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten haha, eller mjölk 

Har du någon gång gråtit dig till sömns?: Vem har inte det?

/Micha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0