Åsikter &Tankar

Kan inte alla bara acceptera folk som dom är ? Varför ska alla hacka ner på varan för att få uppmärksamhet?
Känner du dig verkligen vackrare av att kalla mig ful?
Känner du dig verkligen smalare av att kalla mig tjock?
Känner du dig verkligen starkare av att kalla mig svag?
Svar: NEJ
ingen behöver känna sig kränkt/retad/mobbad, ingen behöver gå till skolan och tänka "nu kommer alal ge mig massor av blickar och kalla mig för fula ord"
För INGEN förtjänar att bli nertryckt, för ALLA ÄR LIKA MYCKET VÄRDA.
Jag är lika mycket värd som en kändis, som ett fattigt barn, jag är lika mycket värd som du.
 
Varför ska folk som är avundsjuka trycka ner andra folk? Varför ska man beté/klä sig som dom andra för att vara "en i gänget"
Varför ska folk säga fula ord till varandra?
Har man haft en svår uppväxt behöver man inte mobba andra för det, gå till en psykolog istället och red ut dina problem, för ens eget bästa.
 
Behanlda andra som du själv vill bli behandlad, det gör allt SÅ MYCKET BÄTTRE, le mot någon i skolan elelr nån som går förbi dig, det kan göra ens dag, ge någon en komplimang, jag lovar att den personen blir glad!
Hoppas ni läste allt och tog åt er!
Vill ni ha mer av sånhär? Säg bara till då!
Kram på er ♥ // Dana

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vill gärna läsa mer om dethär! Älskar er blogg, KRAM!

Svar: Tack vad gullig du är! :) ska fixa mer sånna inlägg ;) kram!
michaochdana.blogg.se

2012-07-01 @ 16:30:29
URL: http://jessieofsw.blogg.se
Postat av: Anonym

jag håller såå med om saken! :)

Svar: Tack vad glad jag blir! :D kram!
michaochdana.blogg.se

2012-07-01 @ 23:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0