GOTLAND SNART

HEJ! ska berätta lite om domhär dagarna...
IGÅR: åkte till stan med farmor, köpte ett par rosa shorts, en topp och en lila tröja från gina! Sen käka vi lunch där, sen drogvi hem vid 4, då träffa jag anna och då fotade vi (ni såg ju bilderna jag la upp igår) 
Sen va jag med henne hela kvällen! 
IDAG: Träffade anna, då tränade vi på dansen (vi har gjort en hel dans) heehehhe! 
Sen fota vi lite och åt massa krusbääääär! så nu har vi sagt hejdå så nu sitter jag här och lyssnar på musik!
IMORN: Ska packa med therese ett tag, sen måste jag träffa anna och säga hejdå för PÅ SÖNDAG SKA JAG TILL GOTLAND MED THERESE! åh va kul de ska bli! Så jag ska försöka mobilblogga lite ändå! Sen när jag kommer hem blir de MASSA bilder! 
ni kan få lite bilder från idag:
puss /micha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0