Igår och idag!

Hej älsklingar, förlåt för världens dömts uppdate men har varit upptagen hela tiden, kom nyss hem, har inte vart hemma på 2 dagar, har bara vart ute och gjort massa kul och sov typ i 5 timmar sen upp igen och ha det kul! Igår så drog jag till Täby en snabbis på förmiddagen och köpte lite grejor, sen gick jag till Alex för jag skulle sova där, så gick vi till Ica och köpte lite godsaker osv, så gick vi runt ute heeela kvällen och ringde massa och snackade och garvade hela tiden! Älskar dig mest bästavän, har så jäkla kul med dig Alex! Iaf så gick vi hem och sov typ 3 och vaknade 8 , sen kom rosanna och Linnea och vi drog till grönan, och var där hela dagen och det var galet kul! Gjorde massa skoj, och alla haffade typ hahah! Och så var det några peddofiler som log mot oss och följde efter och kallade oss prinsessor osv, hahah vi dog av garv! Vi åkte typ allt, asså hade det grymt kul och hann aldrig blogga! Men imorgon får vi se hur planerna blir, berättar sen, är iaf sjukt trött och ska lägga mig nu, tog tyvärr inga bilder filmade bara en massa, så ni får nöja er med en bild på mig och micha, puss!


Kommentarer
Postat av: Johanna

När ska du svara på din frågestund? Har gått rätt lång tid så.. Fin blogg!

2012-07-30 @ 23:35:33
URL: http://jessieofsw.blogg.se
Postat av: Gabbii

Grym blogg tjejer! Saknar er<3

2012-07-31 @ 16:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0