Tankar

Jag tänker hela tiden, det gör alla. Men ibland blir det för mycket tankar på en gång och jag vet inte vad jag ska göra, därför tänker jag skriva av mig på bloggen, om ni inte vill läsa så läs inte, men det är min och Michelles blogg och vi skriver vad vi vill. Det har hänt en personlig sak som jag inte tänker ta upp i bloggen, bara vissa av mina vänner vet vad, jaja.. Jag vet inte vad jag ska göra, jag vill inte att det blir såhär, men tyvärr blev det så, jag hoppas allt ordnar sig snart annars vet jag inte vart jag ska ta vägen, jag vill bara bort härifrån, vill till stranden och bara ligga och sola och ta det lungt, just nu vill jag inget annat mer än det. Och det är ingen idé att fråga vad som hänt osv för jag tänker INTE ta upp det i bloggen som sagt.. Uppdateringen från mig kommer inte bli så bra för jag måste tänka till lite, jag vill må så bra som möjligt och jag ska se till så att jag mår bra, för det förtjänar jag. Men när jag tänkt till och mår bättre kommer jag börja blogga seriöst igen, massa tips kommer komma, bilder, videos, frågestund och massa roliga saker! Men vet inte när det blir... Vi får se, men iallafall så ska jag till stan imorgon och fika och snacka med min syster och hennes bästis om Dethär, hoppas allt löser sig snart! Ni får ha det jättebra så hörs vi, vet att inlägget är tråkigt och långt men jag var tvungen att skriva av mig, vi hörs sen älsklingar. / Dana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0