Test

VEM
Vem är i rummet med dig? – Jag är ensam!
Vem önskar du var med nu? – Mina saknade vänner
Vem fick du senast sms av? – Jesper
Vem ska du träffa idag? – Syrran senare på kvällen haha..
Vem ringde du senast? -Mami
Vem saknar du? – Dana, Julia, Tilda, Tilde & alllaaa klasskompisar ♥
Vem vet mest om dig? – Jag! nej men jag vet inte, therese eller malin tror jag!
 
VAD
Vad åt du senast? – Glass & jordgubbar
Vad har du på dig just nu? – Ljusblåa shorts från hollister och blå hollister T-shirt
Vad hör du just nu? – Musik
Vad har du på fötterna? – Strumpor 
Vad för sjukdom hade du senast? – Förkyld, typ
Vad ska man göra för att imponera på dig? – Vara sig själv.
Vad brukar du göra när du får tråkigt? – Hålla på med mobilen eller lyssna på musik
Gjorde du vid den här tiden för ett år sedan? – Hmm.. jag vet inte riktigt haha!
 
VAR
Vart går din drömresa? – Miami elller Hawaii
Var är din mobil? – Brevid mig såklart!
Var har du köpt tröjan du har på dig? – Hollister
Var handlar du mest? –  Kläder
Var är din mamma just nu? – I vardagsrummet
 
HAR
Har du några piercingar? Vart? – Öronen
Har du provat droger? – BIG NO
Har du piercat dig själv någon gång? – nej
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? – nepp
Har du något stort ärr? – nej
Har du blivit jagad av polisen?- nej
Har du varit kär på riktigt? – nej.. eller jag vet inte,det är komplicerat
Har du sagt jag älskar dig till någon?-  Ja
Har du allt du önskar dig? – det kan ingen ha
 
HUR
Hur är du i skolan? – Oftast glad
Hur många har du varit tillsammans med? –Vill inte ta upp sånt,jag har aldrig haft något riktigt seriöst..
Hur ser du ut? – Ljusbrunt hår brungröna ögon och 167 typ..
Hur svarar du i telefonen? – Hallå eller hej det är Michelle.. beror till vem liksom
Hur ser folk dig tror du? – Vet inte riktigt..
Hur var du som person för två år sedan? – Haha jag vet inte... 
Hur var du som person för ett år sedan? – Glad
 
ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? – Nepp.. har aldrig varit, men jag jobbar på det
Är du singel? – japp
Är du beroende av nikotin? – Nej
Är du kort? – nej det tycker jag inte
Är du snygg? – Nej.. hahaah inte vad jag tycker
Är du kär? – jag vet inte.. tror inte det.
Är du åksjuk? – Ja
Är du helsvensk? – Ja
Är du allergisk mot något? –  nötter, pollen och pälsdjur förutom vissa hundar
Är du bra i skolan? –  ska börja satsa mer på skolan nu!
 
 
SKULLE
Skulle du vilja vara känd? – Skulle inte ha något emot det
Skulle du kunna vara ihop med en kriminell? – nepp
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? – nej aldrig
Skulle du vilja tatuera dig? - har inte tänkt på de
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - naveln
Skulle du kunna adoptera? – hmm.. har inga åsikter, vet inte faktiskt!
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? – kärlek bestämmer,men det skulle jag nog inte kunna
Skulle du kunna vara med i en dokusåpa? -Hade varit kul!
Skulle du kunna donera bort ett organ? – HAHAH NEJ
Skulle du vilja har ett förhållande nu? – Ja
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? – något onödigt kanske.. men pengar löser inte alllt
 
/Michelle
 

Kommentarer
Postat av: BeckaKarlsson

Hoppas du får en as bra dag!! :)

Svar: Tack detsamma! :D
michaochdana.blogg.se

2012-07-23 @ 11:37:47
URL: http://beckasponny.blogg.se
Postat av: Ramona

Är du INTE nöjd med dit utseende?!? Du är galen, du har värsta dröm utseende!❤ åh är så himla avis:(❤

Svar: Åh gud så gullig du är! Nej jag har verkligen inte dröm utseende! Du är jättesöt tjejen!
michaochdana.blogg.se

2012-08-03 @ 17:22:43
URL: http://www.ramonabystrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0