Midsommar imorgon!

Hej!
Nu är danslägret klart, har varit jättekul och skönt att ha kommit igång med träningen igen!
Imorgon är de midsommar! Då ska vi va med grannarna, min bästavän bor ju granne med mig så vi ska fira midsommar tillsammans hennes familj och min, vi ska ha picnik och så.. ni får veta imorn vart vi ska åka, inget speciellt eller så men japp! Så de blir mys, vi ska äta massa jordgubbar också!
På lördag har jag inga planer men ska träna på kvällen, ska träna jättemycket i sommar - springa osv! NICENICE! Sen ska jag göra nått snyggt med mitt hår innan jag börjar skolan igen! ska planera de lite senare, och få lite förslag och tips från er!
Men de tar vi senare!
Nu sitter jag och lyssnar på mysig musik och chillar! 
VAD SKA NI GÖRA PÅ MIDSOMMAR?

Puss /micha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0