Sommarlov snart!

Om exakt 8 dagar är det sommarlov för mig! Men jag har bara 3 vanliga skoldagar kvar! Helt sick juu! :D
Dom här 3 skoldagarna ska jag kämpa mig igenom sen är det SOMMARLOOOOOV ! Vad ska ni göra på sommarlovet? :)
Jag ska iaf träffa massa kompisar, strunta i läxor och sånt ett tag och bara ha det kul ! I augusti ska jag på basketläger i en vecka och fasen vad det ska bli kul ! Träffa massa i dom andra lagen, vara med sitt lag i en vecka ! GRYYYMT ! :D
Sen blir det massa bad med kompisar och massa grillkvällar, hur jävla underbart som helst, sommarlov 2012 ska bli bääääst !


Kommentarer
Postat av: Nathalie Tegelstam

Hoppas ni får en toppen bra tisdagskväll :)

Kram!

2012-06-05 @ 21:17:55
URL: http://nathalietegelstam.blogg.se/
Postat av: IzabellaEriksson

Hej!

Har nu har jag börjat om på nytt , så jag undrar om du skulle kunna kika in och kolla och säga vad du tycker och kommer med ett förslag vad jag kan blogga om mer :-) skulle betyda guld!

Kram!

2012-06-06 @ 13:13:41
URL: http://iizabellaeriksson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0