Köpte nappar på coop.

Haha, bild från turkiet sommarn 2011..
Hej iallafall! Idag så var jag i skolan som vanligt. tråkigt.. efter skolan var jag med dana och några andra på fotbollsplanen. Jag och dana va flummiga som vanligt och knasa runt hahaha.
Men japp.. sen drog hon hem och då gick jag till coop och köpte nappar hahahah. Imorgon är de extremdag, alla i skolan ska klä ut sig till nått och jag ska vara bebis! Så jag ska ha onepiece och napp! Gulligtgulligt!
Sen får vi ledigt torsdag, fredag, lördag, söndag och på måndag så är de en dag vi ska jobba nånstans, jag ska typ jobba med gabbi och städa för vi samlar in pengar till dom fattiga barnen i Riga!
Iallafall.. när jag kom hem så åt jag mango jag köpte också..
Men nu ska jag plugga till ett omprov jag ska göra imorn I EFTERTID I SKOLAN. fan jag orkar inte..
Men dehär måste jag iallafall klara..
Så nu så ska jag plugga så vi hörs sen! Puss

Kommentarer
Postat av: Bella

Sv: Åh tack vad gullig du är! DU DÅ! Du är ju grym på att dansa, såg dig på showen och har sett dig innan :D <3

2012-05-15 @ 20:21:32
URL: http://isabellahulten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0