Michelle

Ska bara skriva lite fakta om mig..
Jag heter Michelle Desmond. Jag är en glad 99a som lever livet! Jag älskar att sjunga, dansa, fota, vara med kompisar, skratta, kramas, shoppa, lyssna på musik och BLOGGA SÅKLART!
Jag går i Täby musikklasser, vilket betyder då att jag sjunger hela tiden och ja.. älskar de helt enkelt!
Jag gillar typ all mat haha..
lite onödig fakta:
Dig själv...
När fyller du år? - 8 november
Tycker du om någon just nu? - ja?
Jag samlar på? -Ingeeeet !
Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? - malin, therese, gabbi, linni .. säkert nån mer. syrrorna eller så
Vilken tid gick du upp idag? - halv 12 typ..
Har du sovit i din egna säng inatt? - ja
Har du sovit ensam inatt? - ja
Hur svarar du i telefon? - hemtelefonen "hej de är michelle" och på mobilen "hei"
Vad ska du göra ikväll? - kolla film, va med therese
Vad ska du göra imorgon? - VA MED MALIN! YEEY!
Vad vill du bli när du blir stor? - känd bloggerska
Var vill du bo när du blir stor? - Något fint ställe
Är det okej att gråta? - Ja !
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommar !
Skulle du göra om du vann en miljon? - Resa & Shoppa !
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej, man ska köpa det som man tycker är snyggt !
Vill du gifta dig? - Ja, när jag blir äldre.
Vilken är din favoritglass? - God glass. lakrits, polka osv..
Tror du på ett liv efter döden? - man måste ju tänka posetivt.
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvälls!
Vilken ögonfärg har du? - bruna
Vilken hårfärg har du haft ? - lite mörkare brun när jag var mindre men har aldrig färgat/tonat för gillar min hårfärg
Är du beroende av något? -Min Iphone♥
Saknar du någon nu? - jaa!
Dig själv...
När fyller du år? - 8 november
Tycker du om någon just nu? - ja?
Jag samlar på? - Pengar?
Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? - malin, therese, gabbi och dana  ♥
Vilken tid gick du upp idag? - klockan 7.. fast gick upp halv 8 haha..
Har du sovit i din egna säng inatt? - ja
Har du sovit ensam inatt? - ja
Hur svarar du i telefon? - hemtelefonen "hej de är michelle" och på mobilen "hei", "hallå", "aaa hallå"
Vad ska du göra ikväll? -  SOVA
Vad ska du göra imorgon? - gå i skolan.. sen hänga på fotbollsplanen med massa
Vad vill du bli när du blir stor? - känd bloggerska
Var vill du bo när du blir stor? - Något fint ställe
Är det okej att gråta? - Ja !
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommar !
Skulle du göra om du vann en miljon? - Resa & Shoppa !
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej, man ska köpa det som man tycker är snyggt !
Vill du gifta dig? - Ja, när jag blir äldre.
Vilken är din favoritglass? - God glass. lakrits, polka osv..
Tror du på ett liv efter döden? - man måste ju tänka posetivt.
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Kvälls!
Vilken ögonfärg har du? - bruna
Vilken hårfärg har du haft ? - lite mörkare brun när jag var mindre men har aldrig färgat/tonat för gillar min hårfärg
Är du beroende av något? -Min Iphone♥
Saknar du någon nu? - jaa!
Har du rökt? - Nej
Har du sovit under bar himmel? - Ja
Har du varit på Liseberg? - nej
Har du varit på Kneipbyn? - ja
Har du varit i en annan stad? - ja
Har du bott hemma? - ja
Har du sovit över hos en vän? - ja
Har du varit kär i en vän? - nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? -jaoooo
Har du varit kär denna månad? - -
Har du kysst någon? - Ja
Har du pussat någon? - Ja
Har du kramat någon? - jaaaaaaaa!
Har du skrattat? - Men JA !
Har du gråtit? - Ohja !
Vem...
Kramade du senast? - erica tror jag
Pratade du i telefon med senast? - pappa xd
Fick du sms av senast? - filip elr theo
Hade du tråkigt med senast? - mig själv
SNABB FAKTA
jättelängesen! MEN NU SKA JAG SOVA SÅ DEHÄR FÅR BLI ETT NATTINATTI INLÄGG!
PUSS
/MICHELLE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0