Min klädstil!

Min kompis sa till mig att det skulle vara kul om jag skrev på min blogg vart jag köper mina kläder och hur min klädstil är osv ..
Först och främst tänkte jag berätta vart jag köper mina kläder ifrån, det är mest Gina, H&M, Bik Bok och hollister! Dom är verkligen mina 4 favorit klädaffärer!
Sen finns det ju snygga kläder på cubus och andra ställen oxå , så jaa.. Köper lite kläder från överallt haha !
En sak jag gillar på kläder är när det är enkelt och oftast enfärgat, gillar inte tröjor fullt med olika färger och sen byxorna i en helt annan färg , det passar inte mig ! Max 3 färger på en hel outfit tycker jag !
Tänkte visa lite bilder på hur mina outfitsar ser ut, och det är alltså vardags kläder då ! / DANA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0