Varit med Alex och malin

Alex & jag
Jag & malin
Hej!
Idag var de temadag som ni redan vet.. de va kul! Jag hade onepiece, napp och rosett i håret.. fast hade inte nappen&rosetten på bilderna haha..
Men aja. jag och gabbi gick runt där som bebisar, många skrattade åt oss och vissa sa "awww" typ..
Men ja de va vanlig tråkiga skoldag ändå.. men på klassrådet berättade alla att malin och anna ska sluta i klassen.. Och då började jag såklart gråta, så alla grät tillslut och de blev översvämmning.. väldigt jobbigt för mig eftersom malin är min allrabästavän och älskar henne verkligen sååå mycket så de känns jättejobbigt att hon ska byta skola i 7an men vi kommer träffas varje helg, iallafall försöka! Vi bor ju så nära!
Men efter skolan gjorde jag omprovet.. gick väl helt okej antar jag. De tog typ 1 timme.. men när jag kom ut så stog malin, alex, malin och david där och snackade! Sen så gick david och gabbi så jag följde med alex och malin hem! Vi gick först till coop och köpte 2 mango, haha! Är beroende av de..
Men då gick vi till malin sen och åt de å snackade! Sen tog vi lite bilder som ni ser! VA TYCKS?
Sen drog jag hem och åt middag. nu sitter jag här och har lite ont i magen..
-
Imorgon så ska jag vara med bästaste jossan, vi ska vara hos mig och vi ska nog ta lite foton haha som vanligt! FOTOFOTOFOTO.
Men japp nu tänkte jag kolla på nån film eller nått, vi hörs! PUSS /Micha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0